Thursday, January 6, 2011

2011...Happy New Year...

Alamak.....hari ni dah 6 hari dah masuk 2011
wah sekejap jer masa da berlalu....
macam tak caye jeeerrr....

2010....dah tinggalkan kita....
banyak tul laaa peristiwa berlaku
dalam 2010......
cam ner ngan azam...cita2 dah tercapai ke semuanyer....
bagi yang dah tercapai tahniah
bagi yang lum tercapai dis year....
pastikan ur azam tercapai....dsamping
kenelaaa berusaha tauuuu....
bak kata org duluuu2
USAHA TANGGA KEJAYAAN....

2011.....
bertambah laaa  usiaku.....
dah makin tualaaaaa......
tua...keee!!!!
or veteran haaaaa.....
wah nak bermadah plakkkkk....

2011.....
aku nak make sure achieve my 1st degreee...
then pas 2 pikir either nak wat further study....
or keje.......
klu asyik pikir pasal study
bila nak kawennnn....
kazen2 aku n kawan aku sume dah kawen
dah beranak pinak daaa
seusia ngan aku niiii
turn aku ni bilaaa plak......

korang doakan kat aku...
moga2 jodoh aku cepat sampai tauuuu....
or kene mandi bunga....
hahaha....
nauzubilllah.....
xnak wat bede2 dah awal  agi ade
unsur2 khurafat tuuuuu....
biar jodoh kita tuuu mendapat keberkatan...
itulah yang paling penting skali....

pas2 apa aaa lagi azamku.....
huhuhu....
cuba korang teka??????
hahahaha....

No comments: